1.  Audit  si  consultanta  pentru  constructia  rezilientei  afacerii/activitatii

  1. Managementul continuitatii activitatii
  • Evaluarea vulnerabilitătii si reducerea riscurilor companiei/institutiei;
  • Dezvoltarea strategiei managementului continuitatii in concordanta cu strategia organizatiei si a mediului de afacere;
  • Planificarea continuitatii companiei/institutiei: prezentarea importantei managementului continuitatii; stabilirea echipei de elaborare si coordonare a continuitatii; organizarea unei comisii interne de supervizare a managementului continuitatii si de monitorizare a clientilor cheie, a furnizorilor si respectiv a partenerilor; implementarea si testarea managementului continuitatii;
  • Managementul riscului operational: protectia activelor, profitului, informatiilor, capacitatii de functionare, prestigiu, sanatatii si sigurantei resursei umane si a mediului inconjurator, identificarea infrastructurilor critice ale companiei;
  • Dezvoltarea unui parteneriat durabil intre organizatie/companie si autoritati;
  • Mentenanta sistemului de management al continuitatii.
  1. Managementul crizei:
  • Organizarea celulei de criza – personal, spatiu, dotari, proceduri; optimizarea functionarii celulei de criza;
  • Dezvoltarea planului de urgenta si al celui de intoarcere la normalitate.
  1. Managementul resursei umane:
  • Coaching NLP pentru identificarea obiectivelor necesare dezvoltarii rezilientei personalului la nivelul individual, de echipa si organizatie;
  • Diagnoza capacitatii resursei umane de a face fata crizelor – valori, climat si cultura organizationala, competente, atitudini, comportamente, riscuri, interferente emotionale;
  • Educarea si pregatirea resursei umane cu scopul de:
  • A dezvolta responsabilitatea fata de companie;
  • A dezvolta sentimentul de incredere si apartenenta la companie;
  • A crește performanta in procesul de productie si de conducere;
  • A face fata situatiilor provocate de evenimentele nedorite;
  • A uniformiza perceptia membrilor organizatiei asupra magnitudinii socului cu toleranta si tendinta de expunere la riscuri;
  • A constientiza importanta calitatii, sanatatii, securitatii si a protectiei mediului;
  • A identifica modalitatile de eficientizare a resursei umane.

  2.  Consultanta  pentru  constructia  rezilientei  la  nivel  personal,  familial  si  comunitar

  1. Identificarea si evaluarea riscurilor, pericolelor si amenintarilor ca factori generatori de crize si ca urmari ale acestora;
  2. Imbunatatirea capacitatii persoanelor, familiilor si comunitatilor de a face fata crizelor;
  3. Educarea si pregatirea persoanelor, familiilor si comunitatilor cu scopul de:
  • a constientiza importanta preventiei si pregatirii pentru a face fata crizelor;
  • a dezvolta responsabilitatea fata de propria persoana, familie si comunitate;
  • a dezvolta sentimentul de incredere si apartenenta la viata socio-familiala;
  • educarea comunitatii in a face fata situatiilor provocate de evenimente nedorite;
  • a identifica modalitatile dezvoltarii si eficientizării parteneriatelor sociale.

  3.  Dezvoltarea  personala  si  profesionala   a  adolescentilor  si  tinerilor

  • Armonizarea relatiilor dintre parinti si copii;
  • Dezvoltarea increderii si sigurantei de a lucra in echipa;
  • Dezvoltarea stimei de sine;
  • Evaluarea aptitudinilor cognitive, descrise prin:
    • aptitudinea verbala – vocabular, intelegerea textelor si exprimare;
    • aptitudinea numerica – calcul si rationament matematic;
    • aptitudinea spatiala – imagini mintale si orientarea spatiala;
    • aptitudinea de perceptie a formei – constanta formei, perceperea detaliilor si analiza perceptuala;
  • Dezvoltarea capacitatii de organizare a activitatilor;
  • Predictia dominantei trasaturilor de personalitate;
  • Autocunoasterea
  • Cresterea rezilientei personale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *